ندای قلب

از بیم و امید عشق رنجورم آرامش جاودانه می خواهم * بر حسرت دل دگر نیفزایم آسایش بیکرانه می خواهم

ندای قلب

از بیم و امید عشق رنجورم آرامش جاودانه می خواهم * بر حسرت دل دگر نیفزایم آسایش بیکرانه می خواهم

دوست داشتن


اگه یه روز کسی بهت گفت دوست دارم سعی نکن بهش بگی دوستش داری، اگه گفت عاشقت سعی نکن عاشقش بشی، اگه گفت همه ی زندگیش تویی سعی نکن همه ی زندگیت باشه چون یه روز میاد و بهت میگه ازت مُتنفر اونوقت تو نمی تونی سعی کنی ازش متنفر بشی...

زندگی گُل زردی ست به نام غم... مروارید غلتانی ست به نام اشک... آیینه ی شکسته ایست به نام دل... و بالاخره فریاد بلندی ست به نام آه...

زندگی به ۳ چیز پایدار است:  امید، صبر و گذشت. کسی که هر یک از اینها را داشته باشد هرگز فرو نمی ریزد.

از زندگی هر آنچه لیاقتش را داریم به ما می رسد نه آنچه آرزویش را داریم...

عاشقی؟؟؟؟ پس گوش کن!! این رو بدون که یه عاشق هیچ موقع آبرو نداره ... بدون عاشق به امید عشقش زنده ست ... بدون یه عاشق، عاشق کُشی بلد نیست ... بدون یه عاشق هیچ وقت دروغ نمیگه مخصوصا به عشقش ... بدون اگه دروغی به کسی گفتی یعنی اونو کُشتی ... اگه عشقت رو دوست داری هرگز بهش قول نده ... خجالت و غرور رو بذار کنار ... اگه دوستش داری بهش بگو ... با ساده ترین شکلی که بلدی یا میدونی که میفهمه ===> عزیزم دوستت دارم...

زندگی گفت: که آخر چه بود حاصل من؟ عشق فرمود: تا چه بگوید این دل من!!! عقل نالید: کجا حل شود این مشکل من؟؟ مرگ خندید: در این خانه ی ویرانه ی من!!! 

کسی رو که دوستش داری آزادش بگذار ، اگر قسمت تو باشد برمیگردد وگرنه بدان که از اول مال تو نبوده است...

دستت رو بگذار روی قلبت، این ساعت عمرت که داره تیک تیک میکنه... جالبه همونی که بهت زندگی میده برات شمارش معکوس رو شروع کرده...

تو

 


هرگز نخواستم که تو رابا کسی قسمت بکنم

 

یا از تو حتی با خودم یه لحظه صحبت بکنم

 

هرگز نخواستم که به داشتن تو عادت بکنم

 

بگم فقط مال منی به تو جسارت بکنم


 

باز دیشب به تو می اندیشیدم


اگر می آمدی

فردا برایت می سرودم

اما افسوس

دستهای تو هنوز

در انتهای دیروزند

 

پرنده دلم

در گردش خاکستری یک روز

در انتهای افق گم شد

در حصار لحظه ها

اما

تنم هنوز در حصار عشق تو

گرفتار است. 

چرا



به خود هر دم دلم گوید چرا بیهوده محزونی

چرا ترسان و حیرانی چرا عاشق تو می باشی

هر باره که می پرسم ز خود چاره

جوابی را نمی یابم

فقط گویم که او را دوست می دارمUpgrade your email with 1000's of emoticon icons

 Upgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon icons

کاش می دونستی که چقدر دوستت دارم

ولی پا روی قلب من گذاشتی

کاش هیچ وقت دوباره نمی دیدمت

نمی دونم چرا با من چنین کردیUpgrade your email with 1000's of emoticon icons

 Upgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon icons

روزهایی که بی تو می گذرد

گرچه با یاد توست ثانیه هاش

آرزو باز می کشد فریاد

در کنار تو می گذشت ای کاش........Upgrade your email with 1000's of emoticon icons

 Upgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon icons

دل زود باورم را به کرشمه ای ربودی                            

چو نیاز ما فزون شد تو به ناز خود فزودی

من از این کشم ندامت که تو را نیازمودم                    

تو چرا زمن گریزی که وفایم آزمودیUpgrade your email with 1000's of emoticon icons

 Upgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon iconsUpgrade your email with 1000's of emoticon icons

Upgrade your email with 1000's of emoticon icons



عشق یعنی رهایی


اگر یک روز فهمیدی که 1000 نفردلشون برات تنگ شده بدون اولیش منم ! اگر یک روز فهمیدی که 100 نفردلشون برات تنگ شده بدون اولیش منم ! اگر یک روز فهمیدی که 10 نفردلشون برات تنگ شده بدون اولیش منم ! اگر یک روز فهمیدی که 1 نفردلش برات تنگ شده بدون اون منم ! اگر یک روز فهمیدی که کسی دلش برات تنگ نشده بدون من مردم !!!
همه می گن که شیشه احساس نداره اما اما وقتی روی شیشه بخار گرفته نوشتم دوست دارم خیلی اروم اشک ریخت و گریه کرد!
در عرض یک دقیقه می شه یکی رو خورد کرد ... در عرض یک ساعت می شه کسی رو دوست داشت ... در عرض یک روز می شه عاشق شد ... ولی یه عمر طول می کشه تا کسی رو فراموش کنی
می گریم در اشک هایم تو را می بینم اشک هایم را پاک می کنم کسی تو را نبیند
دنیا وقتی زیباست که برای چشم باشه چشم وقتی زیباست که برای عشق باشه عشق وقتی زیباست که برای تو باشه تو وقتی زیبایی که برای من باشی...!!!
ازم پرسیدی منو بیشتر دوست داری یا زندگیت رو؟ گفتم زندگیم رو قهر کردی و رفتی ولی نمی دونستی که خودت همه زندگی منی
عشق رود زندگی دز جریان است. میاندیشکه با دیدن جویباری کوچک و با رسیدن به نخستین چشمه حقیر می شود عشق را شناخت
زمان بس کند می گذرد برای انان که در انتظارند بس تند می گذرد برای انان که می ترسند بس طولانی است برای انان که در اندوهند و بس کوتاه برای انان که سر خوشند اما ابدیست برای انها که عاشقند
مقدس ترین کلمه خداوند ... زیبا ترین کلمه عشق ... پر احساس ترین کلمه محبت ... پر معنی ترین کلمه نگاه ... عالی ترین کلمه دوستی ... تلخ ترین کلمه جدایی ... دردناک ترین کلمه خیانت ... بدترین کلمه تمسخر ... عاشقانه ترین کلمه ... تو !!!
 گفتم تو شیرین منی ... گفتا تو فرهادی مگر؟... گفتم خرابت می شوم ... گفتا تو ابادی مگر؟ ... گفتم ندادی دل به من ... گفتا تو جان دادی مگر؟... گفتم از کویت می روم ... گفتا تو ازادی مگر؟ ...گفتم فراموشم نکن...گفتا تو در یادی مگر؟... گفتم خاموشم سال ها ... گفت تو فریادی مگر؟ ... گفتم که بر بادم مده ... گفتا نبر بادی مگر؟ ...